Returprosess
Registrering av retur
- Fyll ut ordrenummer og e-postadresse her. Ordrenummer finner du i din ordrebekreftelse eller på min side.
- Etter registrering vil du motta en e-post fra Posten med en QR-kode. Denne koden viser du frem ved levering.
NB! Dersom returen din består av flere pakker, må du registrere retur for hver enkelt pakke separat for å motta en QR-kode per forsendelse.
Forberedelse og levering
- Pakk varene godt inn.
- Ta med QR-koden til din nærmeste post i butikk som tilbyr tjenester fra Bring/Posten Norge.
- Ved posten kan du scanne QR-koden for å få printet ut en returetikett som skal klistres på pakken. Alternativt kan du printe ut etiketten hjemme og feste den på pakken selv.
- Du vil motta en kvittering fra Posten når pakken er levert. Bevar denne til returen er fullført og bekreftet av oss.
Kostnader og forsikring
- Bruk av vår returetikett koster 69 kr. Denne inkluderer sporing og forsikring av returpakken.
- Du står fritt til å velge annen returmetode, men er ansvarlig for pakken til den er mottatt hos oss.
Behandling og refusjon
- Returbehandling tar vanligvis 1-2 uker.
- Ved ubetalt faktura vil varene bli fjernet fra fakturaen din.
- Har du betalt via faktura eller kort, vil Klarna kontakte deg for tilbakebetaling, som normalt tar 7-14 virkedager etter at returen er behandlet.
For å unngå purregebyr på returnerte varer, kontakt Klarna eller logg inn på www.klarna.no for å se utestående beløp og betalingsinformasjon. Du er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.
Returvilkår
- For full refusjon må varen returneres i samme stand som mottatt: ubrukt, i original emballasje, med alle merkelapper, og uten lukt eller merker fra husdyr.
- Undertøy og strømpebukser kan ikke returneres. Sports-BH kan returneres hvis den er fri for deodorantflekker og lukt.
- Varer uten original emballasje eller merkelapper, eller med lukt/merker anses som brukte og kvalifiserer ikke for refusjon.
- Elektronikk anses som brukt hvis emballasjen er åpnet; dette inkluderer også pulsklokker.
- Sko og andre varer må ikke sendes i bare skoesken. Bruk egnet sendingsemballasje for å unngå skader på original emballasje. Skadet eller manglende originalemballasje vil føre til at varen anses som brukt.
Reklamasjon
Les mer om våre reklamasjonsrettigheter her.