Garmin, Fjällräven og mer: Se nyheter 🎉

Returprosess

Registrering av retur

  1. Fyll ut ordrenummer og e-postadresse her. Ordrenummer finner du i din ordrebekreftelse eller på min side.
  2. Etter registrering vil du motta en e-post fra Posten med en QR-kode. Denne koden viser du frem ved levering.

NB! Dersom returen din består av flere pakker, må du registrere retur for hver enkelt pakke separat for å motta en QR-kode per forsendelse.

Forberedelse og levering

  1. Pakk varene godt inn.
  2. Ta med QR-koden til din nærmeste post i butikk som tilbyr tjenester fra Bring/Posten Norge.
  3. Ved posten kan du scanne QR-koden for å få printet ut en returetikett som skal klistres på pakken. Alternativt kan du printe ut etiketten hjemme og feste den på pakken selv.
  4. Du vil motta en kvittering fra Posten når pakken er levert. Bevar denne til returen er fullført og bekreftet av oss.

Kostnader og forsikring

  • Bruk av vår returetikett koster 69 kr. Denne inkluderer sporing og forsikring av returpakken.
  • Du står fritt til å velge annen returmetode, men er ansvarlig for pakken til den er mottatt hos oss.

Behandling og refusjon

  • Returbehandling tar vanligvis 1-2 uker.
  • Ved ubetalt faktura vil varene bli fjernet fra fakturaen din.
  • Har du betalt via faktura eller kort, vil Klarna kontakte deg for tilbakebetaling, som normalt tar 7-14 virkedager etter at returen er behandlet.

For å unngå purregebyr på returnerte varer, kontakt Klarna eller logg inn på www.klarna.no for å se utestående beløp og betalingsinformasjon. Du er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

Returvilkår

  • For full refusjon må varen returneres i samme stand som mottatt: ubrukt, i original emballasje, med alle merkelapper, og uten lukt eller merker fra husdyr.

  • Undertøy og strømpebukser kan ikke returneres. Sports-BH kan returneres hvis den er fri for deodorantflekker og lukt.

  • Varer uten original emballasje eller merkelapper, eller med lukt/merker anses som brukte og kvalifiserer ikke for refusjon.

  • Elektronikk anses som brukt hvis emballasjen er åpnet; dette inkluderer også pulsklokker.

  • Sko og andre varer må ikke sendes i bare skoesken. Bruk egnet sendingsemballasje for å unngå skader på original emballasje. Skadet eller manglende originalemballasje vil føre til at varen anses som brukt.

Reklamasjon