Forenklet innkjøpsprosess
Sikre deg tilgang til komplett produktsortiment gjennom kun ett kontaktpunkt - vår innkjøpsportal. Fulldigitalisering av innkjøpsprosessen effektiviserer intern ressursbruk, og forenkler tidkrevende aktiviteter som fakturabehandling og betaling. Vi tilbyr statistikk og spesialtilpassede rapporter til analyse og budsjettering, og er 100% EHF-kompatible.
Kundespesifikt produktutvalg
Vi skreddersyr produktutvalget av både hyllevarer og spesialprodukter / SMU i innkjøpsportalen. Vi kobler oss opp mot nye og eksisterende leverandører, hvilket sikrer deg videreføring av eksisterende varesortiment og -utvalg, samt muligheter for utvidelse
-
Lager og logistikk
Vi tar oss av innkjøp, lagerhold og distribusjon av avtalt sortiment. Vi har 4500 kvm lager og Autostore (robotlager) i Vestby med daglige utsendinger til Norge, Sverige og Finland. Fraktavtaler med de beste aktørene sikrer lynrask levering. Vi har ingen minstebegrensninger for bestilling.
-
Spesialtilpasning
For å imøtekomme kundens ønsker og behov tilbyr vi spesialtilpasninger av logistikken. Vi kan tilby kartonger/esker av spesielle dimensjoner, merking av esker, imøtekommelse av maksbegrensninger vedrørende størrelsen på forsendelser, og lignende.
-
Miljø og kvalitet
Vi jobber alltid med viten om at vår bedrift har innvirkning på miljøet. Vår verdiskapning skal være bærekraftig, og vi fokuserer derfor på vårt samfunnsansvar i vår strategi og våre mål.